Relokacja pracownika. Co należy o niej wiedzieć?

Podziel się na:

W ostatnim numerze biuletynu PARP „Biuletynu Euro Info 10/2021” pojawił się mój artykuł dotyczący relokacji pracowników. Serdecznie zachęcam do przeczytania.

Zdobywając kolejne „kamienie milowe” na drodze intensywnego rozwoju i rozbudowywania swojej działalności, pracodawca nieraz napotyka na potrzebę przeniesienia pracowników w nowe miejsca, celem świadczenia tam pracy na jego rzecz. Zjawisko to określa się jako tzw. relokację pracownika. Ponieważ nie jest ono całościowo regulowane przez obowiązujące przepisy prawa pracy, coraz częściej pojawiają się pytania i wątpliwości z tym związane. Najczęstsze z nich zostaną przybliżone w niniejszym artykule.

Pełny tekst do znalezienia pod linkiem: Link
lub na stronie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości: Link

Adwokat Paweł Kraśniej

Adwokat wpisany na listę Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie. Strategiczny partner w wielu procesach cywilnych, rodzinnych, karnych, karnoskarbowych oraz gospodarczych. Z uwagi na szerokie kompetencje oraz doświadczenie zawodowe nie tylko skutecznie stosuje prawo, ale również prowadzi powierzoną mu sprawę z maksymalnym uwzględnieniem interesów klienta, czemu wyraz daje na sali sądowej.

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o